.

Cairns Tropical zoo

Kategori: Allmänt

Hejsan!
Detta inlägg skulle ha kommit upp i söndags.

Vakande faktiskt ovanligt tidigt för en gångs skull,men det berodde på att får AC typ blåste storm och jag vaknade av att jag frös ihjäl. Så istället gick jag ut i värmen och satte mig!

Hade iallafall en toppenbra dag igår. Började med att följa de tre svenska tjejerna jag träffat här på Zoo. Vi såg koala björnar som typ måste vara det sötaste jag någonsin sett! Krokodiler, ormar, dingos, kängurusar, fåglar, apor, ja listan kan göras lång haha.

Efter det åkte vi tillbaka till stan och jag gick in på en resebyrå och bokade min östkusten resa och alla aktiviteter här i Cairns!! Så på måndag ska jag möta upp en svenska tjej som heter Elin och vi ska göra östkusten tillsammans, så himla kul det ska bli!! Så nästa vecka ska vi snorkla, ut i regnskogen, och jag ska alltså göra SKYDIVING!!!  Är skitnervös men kände att varför inte liksom, när jag endå är här. Sedan åker vi vidare till magnetic Island, whitesundays öarna, fraser island, surfing på guldkusten och massa mer kul! 

Igår kväll blev det iallafall utgång. Började med förfest här på hostelet men  några tyskar och sedan begav vi oss ut till det olika klubbarna, hade verkligen en toppenkväll och alla är så himla trevliga här! 
















Kommentera inlägget här: