.

Duktig häst!

Kategori: Allmänt

Hej! 

Blev en ridtur med Pysen ikväll. Började med att skritta fram på vägarna runt stallet och först vägrade han gå från stallet men idag tog det inte alls långt tid innan han gav sig. Stannade utanför stallet en stund för att prata med Ellen och sen hade jag tänkt rida ut och rida på ängavägen. Samma sak igen han ville inte gå från stallet men gav sig snabbt igen och insåg nog att det inte gav nåt att tjura för jag skulle ju endå vinna i slutändan haha. Red sedan ut och han var så fin! Framåt och lyssnade jättebra på skänkeln. Sen mötte jag Ellen och Hanna så följde med dom ut och han var verkligen superfin! Kändes jätteavslappnad och hade en jättefin form i både skritten och traven. Jag känner mig verkligen jättepeppad att forsätta rida Pysen för nu ska vi lägga körningen på hyllan ett tag och bara rida. 

Här kommer några bilder på min fina kille!





Kommentera inlägget här: