.

Min sommar

Kategori: Allmänt

Hejsan!

Insåg att jag inte har bloggat på hela sommaren så tycker det var dags att skriva ett inlägg om vad jag gjort.

Måste börja med att säga att sommaren verkligen har gått i rekordfart. Har iallafall jobbat en hel del och blev en tur till Stockholm med min brukare. Vi shoppade en hel del, åkte karuseller på Gröna Lund och bodde på ett jättefint hotell. Sedan har vi spenderat mycket tid med hästarna såklart. Tyvärr har Fatim varit skadad i stort sett hela sommaren men tur vi har Moalina och Pysen! 

Annars har jag och Ellen varit ner till Kristinehamn och hälsat på Annica och Julia. Har verkligen saknat dem och det var så roligt att äntligen få ses igen efter ett helt år. Vi fick rida Margaldi och sedan tog vi vara på det underbara vädret, det var verkligen utomlands värme den helgen vi var där! 
Sedan har det varit släktkalas, fester och mycket annat som hör sommaren till!

Det sista veckorna av Augusti kommer jag och Ellen att få besök av vår tjeckiska vän Lucie. Har inte träffat henne på 2 år, så det ska verkligen bli jättekul har sett framemot det hela sommaren. Sedan är det tjejmilen den 5 september och 11 september blir jag äntligen 20 år!!

Och snart kommer hösten men jag måste säga att det inte känns ett dugg jobbigt! Eftersom jag och Lisa snart åker iväg till Australien, tänk vilket roligt äventyr vi har framför oss och jag är så taggad på att äntligen få göra något annat!! 


Har tyvärr problem med att lägga upp bilder så får bli ett bildlöst inlägg :( 



Kommentera inlägget här: