.

Regning dag

Kategori: Allmänt

Hej HEej!
 
Idag när jag vaknade så ösregnade det så jag och Ellens planer på att måla klart stallet och skura blev inte av eftersom hästarna fick stå inne och handukarna var alldels blöta. Istället så red jag en tur med Moalina blev dock inte så lång eftersom det regnade väldigt mycket. Men lät henne trava på i sin egna fart på lång tygel och det tycket hon verkligen om, frustade och verkade helnöjd :)
 
På eftermiddagen städade vi huset och sedan slappade jag i soffan några timmar innan det var middag. Efter middagen så tog jag faktiskt en springtur och har bestämt mig för att verkligen börja komma igång med träningen inför tjejmilen!!:)
 
Nu väntar jag på Alle och imorgon är min första jobbdag på cafét, är faktikst lite nervös men det blir säkert kul!:D
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Issa säger:
    2014-06-16 | 05:49:13

    Jaa de går tillsammans i samma hage!! Är så himla lycklig! Trollfrej var så sjukt arg i början och bara stek och sparkade på stället, de fick stå i olika hagar i en vecka och nosa på varann pch när de trodde ingen såg kliade de varann, hehe! Sen skäppte jag ihop dem och Årvar är så himla lugn aå han bryr sej ingenting om vad Trollfrej har för sej så nu är det helt lugnt och inga sura miner :-D

Kommentera inlägget här: