.

Torsdag

Kategori: Allmänt

Halloj!

På skolan idag började vi med en ny kurs som heter entrepenörskap, vi ska lära oss att driva företag ungefär och det lät som om det skulle bli riktigt kul!!:D Sen hade vi hästkunskap där vi lärde oss om olika skador och sjukdomar, riktigt lärorikt! Sista lektionen var idrott och jag tycker inte alls om lacross!!

Efter skolan for jag hem och gjorde middag. Sista middagen med storasyster Agnes eftersom hon flyttar till Stockholm imorrn och även om vi kan vara väldigt osams ibland så kommer jag sakna henne väldigt mycket!<3 När vi hade skrattat färdigt åt William Spetz gick jag ut till stallet för att mocka, städa kaninburar och borsta Moalina :)

Imorgon är det ÄNTLIGEN fredag, ska på stan en sväng med vänner och sen blir det max mat med storebrosan :) Känns iaf som om denna helg kommer bli superbra :D Btk på lördag med underbart folk och sen ska jag hjälpa till i ladugården på söndag :D

Kram!
Kommentera inlägget här: