.

Glasögon.

Kategori: Allmänt

Hej Hej!

Har haft fullt upp med jobb så är därför jag inte bloggat på några dagar. 

Har väl inte hänt något speciellt i veckan förutom att jag fått hem mina glasögon. Har ju haft linser i många år och hade glasögon före det. Men använde aldrig mina linser nu på sista tiden då dom har varit så osköna. Så istället köpte jag ett par glasögon som jag ska använda så mycket som möjligt. Vill ju helst gå utan men min optiker sa att jag verkligen måste ha glasögon så ska försöka så gott det går haha!

Sedan har även Alba varit här och kollat på Fatin igen. Hon blev behandlad en tredje gång men denna gången men tuppkam så nu håller vi tummarna på att hon ska bli bra! Tycker så synd om henne som har behövt vila hela sommaren. Men huvudsaken är att hon blir bra! 

Imorgon är jag ledig då jag jobbar både lördag och söndag. Men ska iallafall en sväng på stan hade jag tänkt!

Nu ska jag försöka sova!



Kommentera inlägget här: