.

Hektisk dag!

Kategori: Allmänt

Hejsan!

Har inte haft en lugn stund på hela dagen men nu har äntligen tid att blogga!

Började dagen med att åka ner till travet för att Pysen skulle bli omskodd. Vinterskorna fick åka på så nu är det bara att snön kommer. Sedan blev det att duscha honom då han ska rakas nästa vecka.

När vi kom hem red jag ut på Moalina. Blev att rida en sväng  på kammen och sedan avslutade jag med att galoppera några vändor på en äng. Efter det red jag ett dressyrpass på Pysen. Tränade mycket på halter så han verkligen skulle lyssna på mig och det gick jättebra! I traven var han dock superjobbig! Skulle springa i världens fart och inte lyssna på mig ett dugg...men efter en stund så gav han sig och började lyssna lite bättre iallafall. Sedan fixade jag klart allting i stallet. Gjorde middag och tog sedan en promenad. 

En riktigt effektiv dag måste jag säga!

Imorgon ska jag ner en sväng på stan och skriva ut några sista papper inför resan. Shoppa lite inför helgens festligheter och sedan ska jag jobba på kvällen!

Kram!




Kommentera inlägget här: