.

Kväll 1

Kategori: Allmänt

Hejsan!

Hade en jätterolig kväll på Stadsfesten igår :D Åt med Jessica, Sara & Ellen på Dallas före det och det var trevligt. Sen blev det att åka karuseller dock så fick jag världens blåmärke på ryggen men det är sånt man får ta haha ;D Sen fick jag även höra Veronica Maggio & Takida Live, tummen upp för det :D Träffade iallafall många roliga person och nu taggar jag som fan tills ikväll!!:D:D<3

Nu ska jag duscha sen kommer Lisa,Jonna, Sanna, Robin & Dennis för middag innan stadsfesten :D

KOMMENTARER:

  • emma säger:
    2012-06-30 | 16:59:48
    Bloggadress: http://emmaanystrom.blogg.se

    Vad kul att du kom fram igår :D Dock så höll jag på att hosta ihjäl mig, därför jag knappt sa något, så kunde nästan inte hålla en normal konversation med någon.. :(

    Svar: Oj då lät ju inge kul :(
    Kajsa

Kommentera inlägget här: