.

Onsdag

Kategori: Allmänt

Hejsan!

Redan onsdag och veckan går lika fort som vanligt, undra hur många gånger jag har skrivit det på bloggen haha.

Idag har jag haft en riktigt Stalldag. Blev en körtur med Pysen och han var överlycklig, Fatin var hur pigg som helst och skulle bara trava hela tiden men några veckor till måste hon skrittas. Avslutade med att borsta upp Moalina. Jag ska verkligen ta vara på tiden men hästarn under den här veckan för sedan ses vi inte på länge, gud vad jag kommer sakna dom men vet ju att dom har det toppen bra här hemma. 

Nu ser jag på tv och ska snart börja gå och lägga mig. Imorgon ska jag packa och på kvällen blir det avskedsmiddag för mig då mamma och pappa åker till Prag på Fredag, och vi inte kommer ses nåt mer föränn jag åker då dom kommer hem på måndag kväll. Kan knappt fatta att jag kommer åka iväg på måndag, så många år jag drömt om att få åka iväg till Austarlien igen!!!



Kommentera inlägget här: