.

Nothing can stop me now.

Kategori: Allmänt

Hej Hej!
 
Vilken dag jag hade igår. Fick alltså beskedet av min resekompis att hon inte följer med mig till Austarlien...såhär en vecka innan vi ska åka. Hade väl rätt så mycket panik då jag aldrig i hela mitt liv har en tanke att vara kvar här i denna stad men som tur var så hittade jag en annan som jag kan åka med. Kommer dock inte åka föränn 19 oktober då han skulle operera sig men det gör faktiskt ingeting, då hinner jag tjäna ihop lite mera pengar också.
Så är läget nu alltså, har ringt runt till flygbolagen idag och hört hur man gör med ombokning osv men det verkar då inte vara några problem iallafall!
 
Hade nog väldigt många tankar i mitt huvud igår för när jag gick ut på förmiddagen idag hade jag alltså glömt att ta in Neo från hans utebur igår!! Tog in hästarna vid halv 9 och då var det så mörkt så jag hade inte ens tänkt på att han var där. Men han hade överlevt natten iallafall men kände mig som en hemsk kaninägare!
 
Ha en fortsatt bra Tisdag!




Kommentera inlägget här: