.

12/6

Kategori: Allmänt

Hejsan!
 
Idag blev det in till stan för att äta lunch med Jessica. Först hade vi tänkt på Expresso House men där var typ allting slut!? Så istället gick vi på Waynes och åt kycklingsallad och testade dricka frappe för första gången och det var faktiskt rätt så gott ;) Vi började prata om att fara utomlands i Augusti efter vi slutat jobba och gud så taggad jag är! Så nu ska vi leta efter billiga resor dit!!:D
 
När vi kom hem började vi med att måla Fatíns box och gud vad fint det blev! Sedan åt vi middag och efter de passade jag på att ta bort mina lösnaglar..typ det värsta jag gjort även fast jag hade lösnagel remover...aldrig mer lösnaglar för mig haha! Efter det blev det stallet för att borsta upp bästa hästisarna :)
 
Hade tyvärr inte med mig min kamera idag, men ska fota imorgon!:D
 
Kram!
 
 
Kommentera inlägget här: