.

At least you can say I'm sorry.

Kategori: Allmänt

Hejsan!

Vaknade imorse och mådde mycket bättre. Så bestämde mig för att motionera hästarna då dem har fått vila alldeles för mycket i veckan. Började med att galoppträna Pysen, han var jätteduktig och han älskar verkligen att galoppera! Dock så flög ena bootsen av tre gånger under ridturen så måste fixa något som gör att den sitter fast bättre!

Efter det blev det ut med Moalina. Hon var hur pigg som helst och skulle mest bara galoppera hur fort som helst haha. När vi kom tillbaka till stallet så var vi sjöblöta då det hade ösregnat under hela ridturen. 

Sist men inte minst borstade jag upp Fatin. Både jag och Ellen trodde ju att hon var bra i benet då hon såg jättefin ut för några dagar sen men nu ser hon inte alls så bra ut. Man ser att hon helst inte vill stödja så mycket på benet och hon har fortfarande puls...men ringde iallafall Alba idag så han kommer nästa vecka! Gör verkligen vad som helst för att hon ska bli bra, hon måste verkligen bli det!

Ikväll har jag inte gjort så mycket alls, slappat framför tvn. Var rätt så trött efter  5 timmar i stallet.

Nu ska jag sova och imorrn åker jag till Umeå för att hälsa på mina fina kusiner! 





Kommentera inlägget här: