.

Sometimes change is good.

Kategori: Allmänt

Hej Hej!

Känner att jag inte är bäst på att uppdatera men tänkte skriva lite om vad jag gjort på senaste tiden.

Har hunnit med att springa tjejmilen tillsammans med mamma, Agnes och Ellen. Var riktigt kul och man känner sig alltid så duktig när man kommit i mål och faktist klarade av en hel mil! Sedan blev det lite shopping och vi kollade in Agnes nya boende. Hade iallafall en jättemysig helg!

Har jobbat en del i veckan och idag har jag varit och testat ut glasögon. Har haft linser i flera år men använder de aldrig nu eftersom dom är jätteosköna och skaver i ögonen. Så nu fick det bli glasögon som jag ska använda så mycket som möjligt hehe.
Blev även en sväng på stan för att köpa grejer inför fredag då vi ska ha 20-års fest för mig och Ellen. Sedan  blev det fika med Ellen och Jessica.

Nu blir det att jobba några timmar!








Kommentera inlägget här: