.

Torsdag 1 oktober

Kategori: Allmänt

Hejsan!

Idag har jag jobbat min sista dag innan jag åker iväg. Känns faktist väldigt konstigt att vara utan jobb då jag har jobbat som assistent åt henne i ett helt år. Men är så glad över att jag gjort det och jag har fått lära känna en underbar person och en fantastisk familj! 
Så det två veckor som återstår innan jag åker iväg ska jag väl ägna åt att fixa det sista som CV och en väska att packa i, kan ju vara bra att ha det haha!

Annars idag blev det en sväng på stan med Ellen. Sedan blev det klättring med hästarna i lilla slalombacken, mer klättring ska det bli framöver! Pysen kändes så himla fin på kvällens ridpass, sånt gör mig verkligen glad!

Nu ska jag lägga mig och se bonde söker fru. Imorgon står det städning och bakning på schemat, sedan kommer mina fina kusiner hit, så helgen spenderas med dom! 








Kommentera inlägget här: