.

SKYDIVING

Kategori: Allmänt

Hejsan!

Idag var det dags för skydiving för mig och Elin. Vi Började iallafall med att åka buss i ca 2 timmar. När
vi äntligen kom fram så fick vi jag träffa min instruktör och vi satte på oss våra selar och efter det klev vi ombord på planet och flög i ca 15 minuter. Sedan var det dags för att hoppa ut och jag är glad att instruktören var den som bestämde när vi skulle hoppa för då fanns det ingen återvändo. Och själva hoppet var hur häftig som helst i ca en minute föll vi helt fritt och jag skrek nog mest hela tiden haha. Sedan när fällde ut fallskärmen så kunde man njuta av utsikten och jag fick även testa styra, superkul! Detta var verkligen en upplevelse och det absolut bästa jag gjort! Skulle hoppa fallskärm igen, alla dagar i veckan haha. 


Här kommer bilder, gud vad vi har skrattat åt dom haha!!









Kommentera inlägget här: