.

28 Januari

Kategori: Allmänt

Hej!
 
Hade skrivit ett långt inlägg från appen men det lyckades jag ta bort, typiskt!
 
Igår blev det en tur i det underbara vädret. Red pysen och han skötte sig så himla bra!! Jag och ellen passade på att fota litegrann men bilderna kommer upp i ett annat inlägg då dom är på mobilen och jag blioggar från datorn. Galopperade även en hel del och han var jätteduktig, kunde hålla en samlad galopp men bjöd även på några riktiga bakutsparkar så jag landade fram på halsen men föll då inte av iaf haha. Blev sedan ett galopp pass med Moalina, Tränade på att hon skulle galoppera i ett lugnare tempo och hon var verkligen duktig!
 
Blev vila för hästarna idag. Nu har jag iallafall fixat avmaskningsmedel till dem, så nu är dom nyskodda, ny vaccinerade och tänderna är kollade. Sedan ska vi även kolla/köpa nya sadlar åt dem och ska även ta ut en equieterapeuft men det får bli längre fram. Allt för att hästarna ska må så bra som möjligt!
 
Kramar!
Kommentera inlägget här: