.

Träningsvärk

Kategori: Allmänt

Hej!

Idag vaknade jag upp med den värsta träningsvärken någonsin! Dom som inte tror det är jobbigt att rida har verkligen helt fel! 

Igår var vi på KDRF. Hade dressyr på morgonen där jag fick Urchin. I början hade jag inget spö så då var ha så sjukt seg! Men när jag fick ett spö i handen så kom han verkligen igång och blev jättefin! Vi red framdelsvändningar och det gick bra :) 

På eftermiddagen red vi barbacka, jag valde Hampus som hade världens skumpigaste trav! Men jag fick verkligen igenom han i skritten i båda varven och han var så fin! Dock i traven var det lite svårare eftersom jag hade full fokus på att inte trilla av haha, men efter en stund så blev jag van att han var så skumpig så då gick det mycket bättre :)

Idag blev det en barbacka tur med Moalina. Blev endast skritt eftersom jag var så mör i kroppen efter gårdagen. Efter ridturen ryckte vi Fatins man och
smörjde vi upp tränsen och nu väntar jag på att Alba ska komma :)









Kommentera inlägget här: