.

:):)

Kategori: Allmänt

Hej Hej!

Idag hade vi longering och sitsträning på morgonen. Efter lunch knoppade vi och sedan pratade vi om doping och hade ett test om sjukdomar och hälsovård. 

När jag kom hem for jag ut med Moalina. Började med att rida bort mot Lindbergsvägen men det var så dåligt underlag där så blev endast skritt där. Så for och red ut i ängarna istället och idag var jag så jobbig med Moalina eftersom det blev mycket  skänkelvikningar  och då blev hon veklingen jättefin! Sedan jobbade jag mycket i traven där hon skulle gå i en samlad trav och i en avslappnad form och hon var SUPERFIN!! Min fina pålle :') Var ute i ca en timme sedan fick hästarna stå inne och äta eftermiddagshöet eftersom det var sånt äckligt väder ute.


Ska äta strax sedan blire plugg!


Kommentera inlägget här: