.

Wiooo

Kategori: Allmänt

Hej Hej!

Imorse blev det att vara på skolan redan klockan 8 eftersom vi skulle göra klart i stallet innan precisions tävlingen.

Det gick verkligen jättebra på precisionskörningen. Jag fick köra Palmen och de andra två skolorna körde honom före mig och då såg han verkligen jätteseg ut och ville inte alls trava. Men jag bestämde mig att vi ska minsann ta oss igenom på en bra tid och i trav. Så jag drev och drev och Gud vad framåt han blev och vi fick en felfri grundomgång men lyckades riva ner en i omkörning, så det kändes lite surt! Men hamnade iallafall på en femte plats och Lina tog hem segern! :D

Efter det fick vi slutresultatet och vi VANN!:D Igår trodde jag aldrig att vi skulle vinna eftersom det inte alls gick som vi ville i dressyren och hoppningen, men vi tjänade ihop så pass mycket poäng i teorin och precision så det gav oss en vinst!:D 



Kommentera inlägget här: