.

Söndag

Kategori: Allmänt

Hejsan!

Varit full rulle idag :) Har fixat klart allt med cafét som jag,ellen och våra kusiner Elsa & Ebba ska ha här på gården :) Efter det blev det att fara på Norrvalla och kolla på när Ebba & Elsa tävlade i friidrott, riktigt duktiga var dom :D

När vi kom hem åt jag middag och sen for jag & Ellen ut med Moa & Pysen :) Vi red på en äng och började med att värma upp i 20-25 minuter, sen tog vi 2 galopper uppför en backe och sen avslutade vi med dressyr :) Pysen var verkligen så sjukt duktig!! Han går i form både i skritten och trave även fast han går över lod men det är ju därför han inte orkar bära sig än, men gud så nöjd jag är över honom!!:D Ska be Ellen fota nästa gång!:D

Nu ska jag äta TimTam och imorgon öppnar Cafét :D

Kram!



Kommentera inlägget här: