.

TOLKAT:D

Kategori: Allmänt

Hej Hej!

Idag har vi haft 3 stycken prov, engelska,biologi & idrott, det gick väl bra fast idrotten kan jag nog skippa att få tillbaka, haha xD Sen så har väl dagen rullat på, hamnade i snön som vanligt och lyckades bloda ner min vita tröja eftersom jag hade ett sår på tröjan, men hade en annan tröja med mig som tur var :)

Efter skolan blev det hem och frugis följde med:D♥ Vi mockade och fixade en grillplats och sen tog vi in hästarna. Vid halv 7 kom Lina,Conny,Markusx2 & Alle. Jag körde Moalina och dom tolkade på madrass  efter Moalina, hon var verkligen skitaggad men hur duktig som helst, Conny kunde tillomed köra henne, riktigt duktig var han, tycker Lina kan vara stolt över honom;D Efter det så grillade vi korv, pratade och åt godis :) Hade en riktigt rolig kväll förutom att vagnen gick sönder med då vare bara att byte till den tyngre så, sen äre lätt att laga den så :)

Nu ska jag duscha!

Kramar!

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2012-03-01 | 02:42:49

    Hade du ett sår på tröjan?;)<3

Kommentera inlägget här: