.

Knaspålle

Kategori: Allmänt

Hellu!

Gick ut till stallet efter middagen, tog in Moalina och selade på henne. Sen for jag ut och körde en joggingrunda i ängarna, hade tänkt fara upp på Lidbergsvägen men det var översvämmning på vägen som leder upp dit så det var bara att vända ;) När jag hade kört henne fick hon ut i hagen och sen tog jag in Frejlina :) Borstade och sadlade henne och sen for jag ut i ängarna, ridturen började väl lite tokigt. Det var ett rådjur i skogen som inte Frejlina hade sett så när vi kom och red så tvärvände hon hemåt i full galopp, men jag satt då kvar ;) Knaspållen och efter det så var ALLTING läskigt, haha hon är som söt♥ Men resten av ridturen var hon jätteduktig, fast pigg ^^  Efter jag hade ridit henne så fick hon ut i hagen och sen fixade jag deras kvällsmat :)

Nu lyssnar jag på musik, ska gå och ta in hästarna vid 9 :)

Kramar!

Mitt allt ♥

Kommentera inlägget här: