.

Tisdag

Kategori: Allmänt

Hejsan!

Skoldagen har varit bra, började med procent på matten och det gick jättebra, så när det hade gått bra på matten var jag glad hela dagen xD Vi hade fotboll på idrotten och det var faktiskt kul, vi körde typ charderfotboll, jag skulle låtsas att jag var Zlatan, men eftersom jag suger på fotboll så gick det inge vidare. Gjorde världen kanske snyggaste utputtning av ett saftglas idag på luchen också...kan säga att Stoffe vågar nog inte sno min mobil nåt mera när vi sitter vid ett matbord xD

Efter skolan blev det hem, plugga glosor, äta middag & sen ut till stallet, mocka, red Moalina i ca 20 minuter, hon var typ mörkrädd sötnosen ♥ Borstade upp Frejlina & Fatin som hade rullat sig i spånet och såg ut som en spänhög xD Sen fyllde jag höet & gav kaninerna :) Ellen är i Btk men var faktiskt skönt att vara ensam i stallet :)<3

Kramar!

Imorgon följer Johanna med till Skolan, wihoo :D<3



KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: