.

2011

Kategori: Allmänt

Nu hade jag tänkt skriva en årsresume av 2011.

Vintern forsatte att vara iskall i Januari, men tillslut kom våren och vi hade nationella proven, var så nervös över det men gick faktiskt bättre än vad jag trodde. Hoppades på att få fara på Comet i Tyskland och se Tokio Hotel men eftersom det inte var säkert att de skulle komma åkte vi aldrig och lika bra var nog det eftersom dem inte kom dit. Köpte min efterlängtade Bill hoodie ♥ Den 4 mars var det 1årsen jag såg Tokio Hotel Live i Globen.

Sommaren kom ÄNTLIGEN, slutade 9:an och var inte alls ledsen över det. Fick ett efterlängtat SOMMARLOV, där jag var på RIX FM Festival, träffade Melker Karlsson & David Rundblad och fick ta kort med dom, haha var överlycklig xD Hade det underbart kul med kompisar och hade cafe i en vecka med världens bästa kusiner som gick hur bra som helst. Jag & Ellen skurade & målade om hästarnas boxar. I slutet av augusti åkte jag & min familj till Spanien i en vecka, fick äntligen bli brun och bada i ett varmt hav ♥

Sommarlovet tog ju såklart slut också, men det gjorde inte så mycket för jag såg verkligen framemot att börja Gymnasiet.
Har lärt mig mycket nytt om hästar men även om mig själv :)
Har fått så många nya underbara vänner och vi har haft så kul ihop, gymmat, bada på badhuset,skrattat i mängder, farit en sväng till Umeå, men även stöttat varandra när inte allt varit lätt,älskade vänner ni är bäst♥. Fick även lära känna en speciell person i höst som verkligen gjorde mig lycklig i 2 månader....men allt har ju ett slut, men vi slutade som vänner :)


Nu börjat 2011 lida mot sitt slut och 2012 kan bara bli bättre, here we come :D










KOMMENTARER:

  • Emma [hockey & foto] säger:
    2011-12-30 | 08:48:12
    Bloggadress: http://emma.nystrom.blogg.se/

    Låter som ett ganska bra år ändå! Men det kan alltid bli ÄNNU bättre :D

Kommentera inlägget här: